English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


powered by Agones.gr - livescore

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

«Έχω μιλήσει με ΠΑΟΚ»


Ο Ζαουάντ Ζαϊρί μίλησε αποκλειστικά για τις επαφές που έχει με τον ΠΑΟΚ και το ενδεχόμενο συνεργασίας.  Tι είπε για τις προτάσεις που έχει από άλλες ομάδες της Σούπερ Λιγκ, αλλά και για το εξωτερικό!
Ο 29χρονος μεοσεπιθετικός και πρώην ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού αναζητά ομάδα για να συνεχίσει την καριέρα του. Εδώ και λίγα 24ωρα το όνομα του Ζαϊρί ακούγεται και πάλι έντονα στην Τούμπα μετά και την συμφωνία με τον Λάζλο Μπόλονι. Ο Μαροκινός ποδοσφαιριστής μίλησε στο gazzetta.gr για τις επαφές που έχει με τον ΠΑΟΚ και το ενδεχόμενο να μετακομίσει Βόρεια.
«Έχω μιλήσει με τον ΠΑΟΚ πριν από δύο εβδομάδες με παράγοντα της ομάδας», όταν του ζητήσαμε να κατονομάσει τον άνθρωπο με τον οποίο έγινε η επαφή το μόνο που είπε ήταν: «δεν ήταν ο Ζαγοράκης» και συνέχισε. «Δεν έχω στα χέρια μου επίσημη πρόταση. Όμως περιμένω να μου κατατεθεί. Πολλά περισσότερα γνωρίζει ο μάνατζερ μου».
Ο Ζαϊρί ερωτηθείς για την παρουσία του Μπόλονι στον ΠΑΟΚ και αν θα παίξει κάποιο ρόλο σχολίασε: «Το γνωρίζω, ότι ο κ. Μπόλονι είναι τεχνικός του ΠΑΟΚ. Αλλά δεν θέλω να πω κάτι περισσότερο για το συγκεκριμένο θέμα».
Αν θα συνεχίσει την καριέρα του στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό είπε: « Έχω προτάσεις και από άλλες ομάδες της Σούπερ Λίγκ, αλλά είναι επίσης πιθανών να συνεχίσω την καριέρα στο εξωτερικό».
Ενθουσιασμένος με ΠΑΟΚ
Στο αθλητικό Metropolis μίλησε ο Κώστας Κολλάτος που είναι ένας από τους εκπρόσωπους του Ζαϊρί που φέρεται να ενδιαφέρει τον ΠΑΟΚ. "Είναι ήδη ελεύθερος ο Ζαϊρί άσχετα αν το συμβόλαιο του δεν έχει τελειώσει ακόμη με τον Ολυμπιακό. Υπάρχει ενδιαφέρον από τον ΠΑΟΚ και σε περίπτωση που ο ποδοσφαιριστής αποφασίσει να μείνει στην Ελλάδα, τον πρώτο λόγο τον έχει ο ΠΑΟΚ και αυτό το έχει ξεκαθαρίσει ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής.
Ο παίκτης έχει ζητήσει προθεσμία από τον ΠΑΟΚ μιας εβδομάδας για να απαντήσει στη διοίκηση και γνωρίζω ότι τόσο ο ίδιος όσο και η σύζυγός του θέλουν να βρεθούν στη Θεσσαλονίκη. Τον έχει εντυπωσιάσει η προσέγγιση των ανθρώπων του ΠΑΟΚ και αυτό σας το λέω και εγώ που μίλησα μαζί τους. Δεν υπάρχει άλλη ομάδα από την Ελλάδα που να έχει ενδιαφερθεί για τον Ζαϊρί και η μοναδική κρούση που έχω δεχθεί είναι από τον ΠΑΟΚ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου