English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified


powered by Agones.gr - livescore

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Τσιρίλο: «Πίστευα πως θα μείνω»


Απογοητευμένος με την αποχώρησή του από τον ΠΑΟΚ εμφανίστηκε ο Μπρούνο Τσιρίλο. Ο Ιταλός κεντρικός αμυντικός τόνισε πως θα κρατήσει τις καλές αναμνήσεις από τη θητεία του στον «Δικέφαλο» του Βορρά, ενώ συμπλήρωσε πως πλέον περιμένει προτάσεις από ομάδες, προκειμένου να επιλέξει σε ποια θα συνεχίσει την καριέρα του...

Ο Τσιρίλο δήλωσε αρχικά στον ραδιοφωνικό σταθμό «Libero»: «Ήμουν ευχαριστημένος από την συνεργασία, όπως και η διοίκηση της ομάδας, κάποια πράγματα άλλαξαν, όμως, μετά τα πλέι οφ και δεν θα συνεχίσουμε. Είναι αλήθεια ότι ο κόσμος όπως και εγώ πίστευα ότι θα συνεχίζαμε, αλλά όπως είπα κάποια πράγματα στην πορεία άλλαξαν».
Και συμπλήρωσε: «Πέρασα πολύ ευτυχισμένες στιγμές στον ΠΑΟΚ, με πολλές επιτυχίες, ο Ζαγοράκης ήταν πολύ ικανοποιημένος από εμένα. Ήταν πολύ όμορφη όλη η περίοδος που πέρασα τον ΠΑΟΚ. Δεν γνωρίζω κάτι προς το παρόν, σχετικά με το μέλλον μου. Είμαι ελεύθερος και περιμένω τηλέφωνο από όποια ομάδα ενδιαφέρεται».
Πηγή libero.fm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου